REKLAMA
Znaleziono 5805 wyników
firma
Pokaż firmę
UWI INWESTYCJE S.A.
firma
Pokaż firmę
JMZ INWESTYCJE s.c.
firma
Pokaż firmę
AZ Budownictwo Inwestycje
firma
Pokaż firmę
DAMAR INWESTYCJE S.C.
firma
Pokaż firmę
Dolnośląskie Inwestycje S.A.
firma
Pokaż firmę
Host Inwestycje S.C.
firma
Pokaż firmę
"GAMA - M" inwestycje
firma
Pokaż firmę
"Prestiżowe Inwestycje Krakowskie"
firma
Pokaż firmę
MAGNAT - Nowe Inwestycje
firma
Pokaż firmę
Polskie Inwestycje Rozwojowe
firma
Pokaż firmę
MK Concept Inwestycje
firma
Pokaż firmę
Inwestycje Edward Krasowski
firma
Pokaż firmę
Amp Inwestycje Ślązak
firma
Pokaż firmę
Katowickie Inwestycje S.A.
firma
Pokaż firmę
Inwestycje Południe S.C.
firma
Pokaż firmę
Inwestycje Renata Bobruk
firma
Pokaż firmę
Wo-Kar Inwestycje
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiegoartykuł
Pokaż artykuł
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiego
Trwa modernizacja portu w Szczecinie. W ramach inwestycji rozbudowane zostanie nabrzeże Czeskie i Słowackie, a wybudowane Norweskie i Duńskie (etap I). Akweny portowe zostaną dostosowane do nowej głębokości 12,5 metra toru wodnego Świnoujście-Szczecin. Kanał Dębicki będzie poszerzony do szerokości 200 m. Dzięki inwestycji Port Szczecin przyjmie statki z ładunkiem nawet 50 tys. ton w ładowniach, przez co podwoi ilość obecnie obsługiwanych ładunków. To podniesie jego konkurencyjność na rynku portów bałtyckich. Koszt wszystkich prac to 343,1 mln zł.
Pociągi Kolei Dolnośląskich powracają na cały dolnośląski odcinek tzw. Nadodrzanki, czyli trasy kolejowej z Wrocławia do Głogowaartykuł
Pokaż artykuł
Pociągi Kolei Dolnośląskich powracają na cały dolnośląski odcinek tzw. Nadodrzanki, czyli trasy kolejowej z Wrocławia do Głogowa
Pociągi w żółto-białych barwach Województwa Dolnośląskich wracają po dziewięciu latach na cały dolnośląski odcinek tzw. Nadodrzanki, czyli trasy kolejowej z Wrocławia do Głogowa.
Znamy wykonawcę projektu pierwszego odcinka trzeciej linii warszawskiego metraartykuł
Pokaż artykuł
Znamy wykonawcę projektu pierwszego odcinka trzeciej linii warszawskiego metra
Znamy wykonawcę projektu pierwszego odcinka trzeciej linii warszawskiego metra – od Stadionu Narodowego do stacji Gocław. Nową, ośmiokilometrową trasę z siedmioma stacjami, w tym sześcioma nowymi, zaprojektuje konsorcjum ILF Consulting Engineers & Metroprojekt. Budowa linii M3 rozpocznie się w 2028 roku.
REKLAMA